BUS

BUS

lördag 18 juni 2011

Hejja systrar e ni klara!?

Tack för senast - det va fint där på landet! Nu har jag tagit hand om min "modersskuld" och kände att de va dags att logga in å snacka lite här...verkar som om d bara e duktiga syster P som jobbar ordentligt än så länge - här på bloggen i alla fall ! Själv har jag jobbat jättedåligt senaste dygnet å bara ägnat mig åt barn och hushåll... förlåt! Jag lovar att jag kommer ge allt å lite till där - väl på plats i kungsan! De fattar ni va? Jag ska spela både Viktoria, Ulla Bulla, teaterfröken, jazbaletta, Balettfröken, majorskan ...typ nästan i alla fall. Annars då? Hur gåre för er andra?
Hannnnie
månd e jag på kontoret å försöker ringa lite press, bokföra - alla som kan lämnar in sina kvitton då!!! lönedeklarera osv..

1 kommentar:

  1. Vi vet att du kommer med kraft och rumpan upp-pumpad i vädret! Syster P

    SvaraRadera