BUS

BUS

lördag 7 augusti 2010

producentskan med stort H

Hej

Ja d va d d...
Nu var det färdiglekt! Dags att börja jobba på riktigt! Dvs sånt där vanligt jobb - ekonomi, städning, planering...inte hålla på å dansa på nån gammal gräsmatta...

Behöver träffa alt tala med min producentska med stort KA! Edna kallar hon sig visst eller vad det nu va...Du - har sökt dig på telefon å sms å vill bara snacka innan du drar söderut! Om du nu gör det...
Nästa vecka bänkar jag mig på kontoret och ska knyta ihop en massa ekonomiska trådar som hänger löst ...
Men först av allt ska jag formulera och ta fram bilder till en trycksak inför den 29! Behöver lite hjälp här känner jag....ska lämna färdigt material senast tisd eller onsd då det ska gå i tryck nästa vecka! tjoho!
Så hörru hör av dig - e rätt okuperad av barn denna helg men kan kanske prata en skvätt när d e lugna - annars månd om du e kvar.

kram
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar