BUS

BUS

söndag 18 juli 2010

rullade stenar

Drömde att Lindy sprang framåtillbaka istället för runt runt. Vaknade med ångest att hela min dröm varit falsk. Att detta stycke till pièce skulle vara genom förbart STAGEABLE. Det var några som hade >rullat stenar på vägen< precis som Advokaten säger. Flytta på stenarna i Vinterviken! ...Sen kom jag på när jag sakta vaknade att han ju kan hoppa över stenarna eller springa emellan dem. !!!
Så nu är jag glad igen. Så ser en lycklig människa ut.
Talking about rolling stones; Haft ett utbrott på bostads rätts föreningens vice vd som jag haffade på gatan igår. Vi skola processa! Och det kommer att bli ett sant nöje! Dom må ha Juridiken ( fan va juridiken är högervriden, om vi nu ska snacka höger vänster, har inte tänkt på det viset på länge, ack detta drömspel- nu kanske fuckulteterna måste tillbaka in i manus igen) men vi ha Moralen och Hedern och det väger tyngst.
Nu måste jag lära mej blogga på Klagomål istället!Hjälp mej Charlie
TODAY IS THE DAY!!!! va kuuul. Vi seees snart, äntligen pr öva ! Klockan fyra i VinterViken everybody dance now ( vi ska kolla den låten Emelie, undrar hur du mår, ska ringa dej snart..) Och Aurelia. Fastnade ju med Juridiken och Vräkningen igår och har inte hunnit så långt med Manus inför idag. tror vi delar ut papper imorgon istället, ring mej när du kommer till kontoret.
Eddie!- Fantastisk affish o knapp! ska vi pilla lite i allas roller plus kanske lägga till ett par namn. Knappen är jag fortfarande ändå nufiken på att se hur det ser ut med små bokstäver Dream Play typ, alltså samma känsla som skyltarna. vi kollar.
Jag kramar , jag kramar. Låtom oss alltså skrida till Verket! the Cat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar