BUS

BUS

söndag 4 juli 2010

hannah hemma sönd

hej systrar,
tack för senast alla - rep campet va kanon!
känner mig just nu lite "out" - barnen drog ner mig på jorden ordentligt - ve jag e jordbunden! så just nu har jag glömt allt och fattar inte var jag ska börja i morgon då det är måndag och jag som varit ledig hela helgen (till skillnad från vissa andra va?) ska vara super "på"...
närå jorå jag har full koll...

när åker vi i morgon? typ em kväll? jag kommer in t buset efter lunch tror jag eller tidigare...

STÄDA... finns det då ingen städglad människa på jorden?
jag kan ge städjobbet till sofi - om hon nu inte har fullt upp med annat annsofi? hon kan få en slant ja för det verkar inte som detta med städning går att lösa på annat sätt - eller? jag brukar tjata att "vi måste hjälpas åt.. bla bla" Men alla prioriterar vi annat på våra listor! ja jag oxå. men skärpning ALLA som jobbar full tid nu i juli!

Ja jag kan absolut kolla om avspärrningen kan lösas. Måste oxå lägga en hand vid bokf då sonja tyvärr - som jag trodde ville - inte har tid! kvittohögen börjar bli oroväckande högig...

vad mer? jo jag känner verkligen varats smärta - det här med att inte räcka till och att slitas mellan hästar ni vet? vilja stanna och vilja gå bort...I mitt fall mellan barnen här hemma och det där andra barnet - konstverket som verkar och värker....
men det e nog bra bränsle för min stackars lilla Balettfröken.
kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar