BUS

BUS

torsdag 15 juli 2010

DET ÄR EN PLIKT ATT SÖKA FRIHETEN I BUSET


Aureli balette. tjat men hur ser man antal besök här på hems o blog, vore kul . annars tänker jag mest att det är ju riktigt semesterväder för allaoenvar, så kanske är inte suget efter sommar event så stort bland folk. alltså- vi kan antagligen få arbeta ganska ifred och sen sälja resultatet efter sommaren. Honey ta d lugnt m nacken, försök ta en behandling akut så det inte håller i sej?
Tack för bra kostym prat igår Agge o Kerra och hoppas ni får en kostymlista gjord så vi har koll tillsammans o inte bara i Ks huve. AureLia jag kanske inte hinner bolla tillbaka för utskrift de Tio Tablåerna men hoppar hinna. återkommer per tel
Ja det klarnar upp EmeLie Florence. Vilken Gudadotterdotter du är. Och tack kära Eddie o Addie för ert grovjobb o beröm till mej, beröm tillbaka, nu är det united forces som gäller- en bra prövning inför framtida folkvandringar när vi ska vara äkta nightingales och beredda att hjälpa o rädda. ja ni vet ju allt det där. att i mitt hjärta är det inte bara ett konstverk utan en verklighet. Att vi svävar däruppe och ser ner på vår älskade jord som är rund som en ullabullaboll. Jag gråter ibland när jag tänker på vad krystat det är att gå via en sån här grej för att försöka förändra världen. Men om vi har TUR så kanske vi bryter nån is och får sända worldwide om några år. Tjejer- GirlPower!- alltså förlåt mitt kärleksapostelkomplex och mitt Blåa öga. Ni kommer nog att få många anledningar att försöka förlåta mej framöver, jag kommer nog bli ganska hysterisk. Fraförallt av Tekniken, ser den bara som ett monster i mitt huvud som förstör det vackra landskapet. Och så alla dessa människor som ska få riktlinjer o plats, hjälp men vi går igenom det i em o delar upp nån slags fadderskap/ modderskap. PS Eddie!- vi måste titta på Play button innan den går iväg! push the button babies. G som i Gudadotter. G som i Go for it

1 kommentar:

  1. yes vi kollar knapp o affisch på möte idag.

    Här en länk till
    http://www.statcounter.com/
    finns information steg för steg ur man installerar den på hemsida och blogg.

    SvaraRadera