BUS

BUS

onsdag 7 juli 2010

balettflickan kontor 7/7

Heldag på kontoret. Träffat Lars, skrivit kontrakt och gett manual. Han kommer att ringa dej Kat för att tala om sina skådespelaruppgifter. Jag berättade om spelplats, husvagnar, om hur vi läser manus etc, men kunde inte säga så mkt om hans funktion, så det kommer han att fråga dig om.

Har mejlat alla föräldrar och bett dem höra av sig för en statusuppdatering av barnen, vad de tänkt kring BB och hur de mår. Passat på att uppmana om linne och strumpbyxor, berättat om väskorna och att de ska få varsin egen "spelbana".

Ringde WW, de hade hunnit stänga så jag mejlade. Ringer igen på fre om jag ej fått svar innan dess.

Gjort FB event om statister. Anne Jonsson tipsade om att Emelie nere på Residens hade en massa statistfolk också. Ska prata med henne i morrn.

Ang hems: vad var det det skulle stå istället för kulturens vara eller icke-vara?
World wide VADÅ? jag måste skriva opp allt direkt annars flyger det sin kos. I övrigt bygger jag på klagomuren just nu.

Hannah: hann inte med att ringa parkvärdar innan de började sina pass, ska göra´t i morgon. Blir fika i VV på måndag kl 15 bra?
Du fick mejl om offert va?

I morgon möte 11.00 på kontor alltså.
Hej för nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar