BUS

BUS

fredag 4 juni 2010

nu jäklar rullar det

Oj vilken sammanfattning Aurelia! Jag är impad.
Hannah jag har läst om badrummet. Jag och Charlie pratade om det igår och kom fram till att det kanske var bra ändå att det blev som det blev. Toaletterna skulle visst hamna på rad och nån gång infinna sig framför dessa om Charlie hade förstårr det hela rätt? Lät ju inte så dumt!
Det han sade också är att vi måste se till så att de stora rören de sätter i stora rummet gör en sväng uppåt taket så att de inte sitter rakt, eller alltså för långt ner så att de är i vägen, samt att de där kopparrörs motorvägarna som går längs väggen i vidden och på några andra ställen som går ut så långt, kolla hur stort utrymmet är där nu, alltså gången mellan vidden och köket, det känns trångt. Så att det inte påverkar säkerhetsregler, utrymningsvägar och sånt. Om du pratar med Jens igen Hannah kanske du kan kolla det med honom, annars skriver jag det mest här för att sammanfatta vad vi pratade om. Han skulle nog också försöka få tag på Jens för han visste att du hade mycket Hannah.
Charlie var alltså nere och lämnade Cheltenham igår och tog med sig Baletten upp. Det verkar ha gått utan katastrofer.
Jonas Tecknare och Janne jobbar idag och på måndag med att svetsa och staga upp den stackars vagnen. Sen börjar Jonas work his magic på det växlande slottet.
Jag tar lite time out i dag på förmiddagen/dagen. Åker eventuellt ut till galär i eftermiddag.
På lördag kommer jag alltså att vara på galär och jobba medans ni dansar H och K. KL 11?

Angående Festligeheter ikväll har jag inte fått några svart på det. Fick nåt flyende svar om att premiären ju är i Vitan, sen sprang Sara iväg.
Vad mer? Koppartältet tar form. Manusen blir klara idag. och kan således delas ut på picknicken som jag och Hannah pratade om igår. Den där fredagen nästa vecka kunde den va nåt? Eller var den för mycket skolavslutningsdag?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar