BUS

BUS

onsdag 2 juni 2010

Hanney här

Hej sizsters,
kan inte alla va tydliga i rubriken vem det är som bloggar? Jag E lite trög Ja.
Bra jobbat med Kul tur råd Katten! Har inte läst det ännu då jag idag är ute på stan och springer...jag e på mitt andra jobb och ska sedan hälsa på syster Hella (något som jag tänker pressa in i schemat from nu då hon inte har så långt kvar som det verkar....) Sonja däremot e på kontoret idag och bokför, halleluja så skönt! Jag går förbi där vid två tiden och hjälper henne lite.
Annars e jag på plats i morgon och ska då gå ner i underjroden med Jens...mysigt. Och manualen alla vad sa vi nu? Manus? Picknick?
kat dansschema: fre kl 9 på DC, lörd kl 10.30 och sönd typ kl 10.30 på Park.
Jag har mailat Lindy dessa tider och är det nån mer jag ska kontakta tycker du Kat? Apan?
JO, Kat har du svarat riks på deras mail? ska vi träffa dom på fred?
hugs
Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar