BUS

BUS

måndag 17 maj 2010

busbackablondie mån dag

Up dating up dating. Sitter o drar schemat dag för dag. jag måse ha mer tid här på bb
ordna trädgård plantera grönskaland VARFÖR växer blommor upp ur smuts
Vill lägga in en hel vecka arb tid här med hela bb gäget ( är jusef uppdaterad?) den första i juni,
el 2a, vi lägger in det när vi fått dansrep tider och vet nåt exakt om lindy.
eler... borde Emeli va me oxå,hon är ju inte här 1 veckan i juni, när vet vi lindys tidr, vi får hård jobba på att få det här klart denna vecka-
Jag tycker vi jobbr bra här med mjukvaran så vi får inte slarva bort att vistas här samtidigt och varva ert scenografibygge me läsning/ rep plus dans. vi kollar i schemat igen på tisd / torsd
Haney! - prata Kultur råd tisd fm? koncept strategi vet ej men det kommer.
jag kommer 11 o har yoga 12
Anne söker oss ang möte UndeResidens framtid! jag föreslog torsd, det blir knöligt men finns nån annan tid?
Nu ska jag tvätta nucirkuskläder och deklarera och jobba sound track o ringa Em. Em! eller skriver dej här lite senare. men har vi bokat fredag? Ja, och kanske ut till killarna på kkv då så att vi ser att dom är på rätt spår! Kerstin- förankrar du med viktor o mattias
kerstin 2 -måste få prata trädgård med dej så jag åker hit igen i pingst o planterar så nånting blommar i augusti? Ska be charlie köpa med sej jord och kanske gräva upp landen? an du kolla om d funkar, mattias kan oxå åke med. Trot eller ej men jag vill filma här i sommar ( "varför växer blommor upp u smuts- jo för at de längta... blomma... och sedan dö" ) och ska be jonas komma så vi måste få det "fint" Om det är för stressigt så kan jag ev annonsera efter en "hjälp"- finderar på detta idag
För övrigt- vad gör vi med Jonas- och ska han inte vara med imorgon!! filma presskonferens!!
Ring honom o kolla om han kan Anso ! Emeli?--- vad ska filmas inte filmas, till dokumentären?
jag vet att jag tappade bort det här igår , vad gör vi. Kanske får han göra dokumentären ändå,
hjälp mej och prata om det här idag tjejer, Alltså tror inte han fått nåt bud om "lön" heller

Hannah- kan du skriva till Alex på fb ! föreslå en kvart imorgon närsmhelst så vi kan boka dans rep med honom sen. schema schema pust
Jussi/ Eddan- vi behäver dej och AureLi samtidigt på tisdag så kan ni knyta ihop era tider.
kostymprov hela dan 14-20 men oxå idag måndag kan man tuta förbi så kerstin o Agneta hinne sy om behövs. Aurelia! vi behöver dej dessa dagar- lämna dina tider- eller kan du bara jobba i slutet av veckan?
vi hörs babes syster Puh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar